Додељена признања најбољима у туризму Србије 2022.
- Погодака: 301
У четвртак 15. децембра, у свечаној сали Dream Event Centra у Београду, Туристичка организација Србије је најбољима у туризму доделила признања „Туристички цвет“. Награђени су они који су на најбољи начин допринели развоју, унапређењу и промоцији туризма Србије.
На самом почетку гостима се обратио министар туризма и омладине Хусеин Мемић који је сумирао утиске за 2022. годину, као и очекивања за наредну 2023. годину. Присутнима се обратила и Марија Лабовић, директорка Туристичке организације Србије. Марија се овом приликом захвалила свим кандидатима, помињући да увек треба ослушкивати и пратити трендове тржишта и потребе туриста јер једино тако можемо очекивати нове рекорде у посећености наше земље, по чему је ове године Србија рекордер. Догађају су присуствовали и представници локалних туристичких организација, хотела, туристичких агенција, представници медија и организатори манифестација.
Велику конкуренцију у 37. по реду трци за „Туристички цвет“ чинило је 95 пријављених кандидата распоређених у 7 категорија. Ове године су уведене две нове категорије - „Инфлуенсер / Блогер“ и „Електронски или штампани медији за представљање Србије као туристичке дестинације“.
У избору за најбоље утицао је и глас публике уз оцене стручног жирија.
Добитници награде „Туристички цвет“ за 2022. годину су:
- Туристичка организације Лозница у категорији „Туристичка организација“;
- Београдски маратон у категорији Туристичка манифестација;
- Туристичка агенција "ТАРА ТУРС" у категорији „Туристичка агенција“;
- Хотел "Фрушке Терме" у категорији „Угоститељски објекат за смештај - Хотел“;
- Ala Vineyard Glamping Resort у категорији „Остали угоститељски објекти за смештај“;
- Музејско-туристички комплекс „Шарганска осмица“ у категорији „Правни субјекат за допринос унапређивању туристичке понуде и промоције туризма“;
- Борис Радошевић у категорији „Лутајући путник Инфлуенсер/ Блогер“;
- ТВ емисија „Шареница“ у категорији „Електронски или штампани медиј за представљање Србије као туристичке дестинације“
Туризам, уз постојеће потенцијале и захваљујући великим инфраструктурним улагањима, може у наредним годинама допринети опоравку Србије.